دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

 

یکی از جدیدترین، پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر مو زائد در سال‌های اخیر است. شما می‌توانید تنها با خرید یک دستگاه همزمان از فواید سه طول موج لیزر موهای زائد مختلف بهره‌مند شوید؛ چرا که این دستگاه مجهز به سه طول موج مختلف دایود 808، ان.دی‌ یاگ 1064 و الکساندرایت 755 نانومتری است؛ بنابراین درمان موهای زائد تمام تایپ‌های پوست و مو همزمان با جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 امکان‌پذیر است.

  • خانم عابدینی 8253 343 0912
  • آقای سایله9361 778 0912
  • آقای دوستی 5482 718 0912
  • خانم انصاری 5731 748 0912

این دستگاه با استفاده از دستگاه کولینگ قوی مانع از سوختگی پوست در سطوح بالای انرژی دستگاه شده و بیمار درد بسیار کمتری را در طول درمان احساس خواهد کرد.

عوامل متعددی در رشد موهای ناخواسته بدن و صورت نقش دارند. عادات تغذیه‌ای ناسالم، سبک زندگی، آلاینده‌های محیطی و بسیاری فاکتورهای محیطی دیگر همگی موجب شده‌اند که زیادشدن موهای زائد اکنون به‌عنوان یکی از معضلات اصلی زیبایی خصوصاً برای خانم‌ها شناخته شود.

انسان‌ها از دیرباز به روش‌های گوناگون موبری مانند تراشیدن موها، موم انداختن و بند انداختن متوسل شده و کوشیده‌اند به نحوی خود را از شر موهای زائد خود خلاص کنند. بااین‌حال هیچ‌کدام از این روش‌ها راه حلی قطعی برای حذف موهای زائد نبوده و پس از مدتی رشد موها مجدداً ازسرگرفته می‌شود.

بااین‌حال با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این معادله شکل تازه‌ای به خود گرفته است. اکنون با پیشرفت روزافزون فناوری راهکارهای بی‌شماری برای ازبین‌بردن موهای زائد ارائه شده است که هرکدام دارای سازوکار ویژه‌ای بوده و مزایا و معایب خاص خود را نیز دارند.

از جمله جدیدترین و پیشرفته‌ترین ابزارهای لیزر موهای زائد می‌توان به دستگاه لیزر پلاتینیوم اشاره کرد که با اثربخشی بالای خود توانسته محبوبیت و اعتبار زیادی را در میان مراجعان کلینیک‌های زیبایی و نیز متخصصان لیزر کسب نماید.

در حال حاضر از لیزر پلاتینیوم در کلینیک‌های زیبایی سراسر جهان استفاده می‌گردد. تحقیقات بالینی صورت‌گرفته بر روی این دستگاه‌ها کار با این ابزارهای لیزر موهای زائد را کاملاً ایمن و عملاً بدون درد توصیف نموده‌اند. به‌این‌ترتیب با کمک این دستگاه‌ها می‌توانید به‌راحتی و با کمترین دردسر یک‌بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

دیگر دستگاه های لیزر مو زائد:

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر الکس دایود 2022

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022
لیزر پلاتینیوم جزو آخرین فناوری‌های روز دنیا در عرضه لیزر موهای زائد به شمار می‌آید. سیستم خنک‌کنندگی قدرتمند به‌کاررفته در این دستگاه آن را به گزینه‌ای ایمن و بدون درد مبدل ساخته است. کمترین خطر سوختگی و آسیب به بافت‌های اطراف با استفاده از این دستگاه‌ها قابل حصول خواهد بود.

هندپیس لیزر پلاتینیوم با تلفیق سه طول موج مؤثر در ازبین‌بردن موهای زائد، موجب اثربخشی خارق‌العاده این لیزر بر روی لایه‌های مختلف پوست گردیده و کارایی آن را در مقایسه با نمونه‌های مشابه ارتقا می‌بخشد. هر یک از این طول موج‌ها فولیکول مو را در عمق مشخصی از بافت و در قسمتی از ساختار آناتومیک مو مورد هدف قرار می‌دهند. برای مثال طول موج‌هایی که قدرت نفوذ بیشتری دارند به‌منظور اثرگذاری بر روی قسمت پیاز مو (Bulb) به کار می‌روند و طول موج‌های کوتاه‌تر با قدرت نفوذ کمتر سلول‌های بخش‌هایی بالایی فولیکول مو را از بین می‌برند.

طول موج‌های این دستگاه برای انواع پوست مناسب بوده و در درمان طیفی از رنگ‌های پوست روشن، گندمی و سبزه و حتی پوست‌های برنزه به کار می‌روند. به‌علاوه قابلیت تنظیم جداگانه برای خانم‌ها و آقایان در این دستگاه تعبیه شده است. به‌این‌ترتیب علاوه بر خانم‌ها، آقایان نیز می‌توانند از مزایای بی‌شمار لیزر موهای زائد برای خود بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید:

لیزر مو زائد پوست های حساس

بهترین لیزر مو زائد برای پوست های تیره

بهترین لیزر بدون درد

بهترین لیزر برای پوست های سبزه

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
دستگاه لیزر تیتانیوم 2022
نوشتهٔ بعدی
دستگاه لیزر الکس دایود 2022

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
مشاوره رایگان