لیزر موهای زائد چگونه کار می کند

تفاوت بین دستگاه لیزر موهای زائد دایود، IPL و الکساندرایت

تفاوت بین دستگاه لیزر موهای زائد دایود، IPL و الکساندرایت

لیزر موهای زائد یکی از پر تقاضاترین خدمات در بخش زیبایی است. دستگاه لیزر موهای زائد دایود،IPL و الکساندرایت از جمله دستگاه های پیشرفته در این صنعت هستند.هم زنان و هم مردان به طور فزاینده ای به این روش برای از بین بردن موهای زائد روی می آورند، که منجر به پیدایش مراکز متعددی شده است که منحصراً برای رفع موهای زائد اختصاص یافته است.روش های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد، بنابراین هم کاربران و هم متخصصان زیبایی می توانند بین مزایا و مزایای یکی و دیگری گم شوند.

تفاوت بین لیزر موهای زائد دایود، IPL و الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

این روشی است که از گرمای تولید شده توسط پرتوی نور استفاده می کند که فولیکول مو را از بین می برد و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

لیزر از طول موج خاصی استفاده می کند که توسط ملانین جذب می شود. برای اینکه لیزر موهای زائد موثر باشد، موهایی که باید درمان شوند باید در مرحله آناژن باشند.

چرخه رشد مو از سه مرحله تشکیل شده است.

فاز آناژن: این مرحله بین 2 تا 6 سال طول می کشد. این مربوط به رشد مو است.

مرحله کاتاژن: بین 2 تا 3 هفته طول می کشد. در این مرحله سلول های ماتریکس تولیدمثل را متوقف می کنند و رگرسیون رخ می دهد.

فاز تلوژن: در طی 3 تا 4 ماه مو از پوست آزاد شده و می ریزد.

به طور معمول، موهای بدن معمولا در فاز آناژن هستند. چندین جلسه لیزر موهای زائد در تهران با فواصل زمانی انجام می شود تا در این مرحله پرتو نور را تا حد امکان بر روی موهای زائد اعمال شود.باید در نظر داشت که رشد مو در بدن انسان هماهنگ نیست، بلکه هر ناحیه ریتم خاص خود را دارد.

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد

سیستم های لیزر مورد استفاده برای برداشتن مو ویژگی های خاصی را ارائه می دهند که نشان دهنده اثربخشی و نحوه عملکرد آنها است. برای یک حرفه ای مهم است که معنی و استفاده از عناصری را که لیزر را تشکیل می دهند ، بدانید.

خرید دستگاه لیزر اندیاک

طول موج

پرتوی نور ساطع شده توسط لیزر به کروموفورها ، که اتم هایی هستند که گرما را جذب می کنند ، هدایت می شود. این اتم‌ها تنها می‌توانند در طول موج‌های خاصی با این اتم‌ها تعامل داشته باشند، به همین دلیل است که سیستم‌های لیزر موهای زائد از محدوده‌ای بین 550 تا 1200 نانومتر استفاده می‌کنند.

هرچه طول موج طولانی تر باشد ، لیزر عمیق تر می شود. این یک نکته مهم است ، زیرا برای از بین بردن مو ، باید به پایه فولیکول مو برسد.

فلوئنس

تسلط مقدار انرژی تحویل داده شده به منطقه اپیلاسیون است که در ژول/cm2 اندازه گیری می شود. در اصل ، هرچه انرژی بیشتری داشته باشد ، نتایج بهتر می شود.

اندازه نقطه

اندازه نقطه نشانگر منطقه پوشانده شده توسط پرتو نور است. هرچه اندازه بزرگتر باشد ، منطقه ای که می تواند در یک پالس نوری واحد قرار گیرد ، بزرگتر می شود ، بنابراین زمان هر جلسه را کاهش می دهد

تبرید

سیستم خنک کننده یکی از کلیدهای لیزر موهای زائد است ، همانطور که بدون آن ، پوست با هر شلیک سوزانده می شود. بسته به نوع لیزر مورد استفاده ، سیستم های خنک کننده مختلفی وجود دارد.

قیمت انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

مدت زمان نبض

مدت زمان پالس بر اثربخشی سیستم برداشتن مو تأثیر می گذارد. اگر خیلی کوتاه باشد ممکن است باعث ایجاد زخم در بافت پوست شود، در حالی که اگر خیلی طولانی باشد به دلیل کمبود حرارت نمی تواند فولیکول مو را از بین ببرد.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

با توجه به تمام این اطلاعات ، می توانید بگویید “خوب ، عالی ، حالا چه؟” اکنون باید تصمیم بگیرید که کدام دستگاه بر اساس مشتریان و پارامترهای فوق مناسب شما مناسب است. اگر مجبور هستید بین لیزر دیود یا IPL تصمیم بگیرید ، در اینجا انواع و تفاوت های اصلی لیزرهای برداشتن مو وجود دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت از طول موج 755 نانومتر استفاده می کند. این سریع و بسیار موثر با پوست روشن تر و موهای تیره و ظریف است.به ویژه برای رفع موهای زائد در خط بیکینی، زیر بغل و پاها مناسب است. برای بازوهای مردانه نیز مناسب است.

فروش دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود، به عنوان یکی از کامل‌ترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر برای حذف موهای زائد شناخته می‌شود. این دستگاه از چندین طول موج لیزر مختلف استفاده می‌کند که این امکان را به پزشکان و متخصصان می‌دهد تا در طول سال، بیشترین تنوع و گستردگی بیماران و انواع مو را درمان کنند. با استفاده از تنوع طول موج‌ها، دستگاه لیزر الکس دایود می‌تواند به صورت دقیق به محل مورد نظر تابش لیزر ارسال کرده و موهای زائد را به‌طور مؤثر حذف کند.

این دستگاه قدرتمند به دلیل توان و اثربخشی بالا، سرعت بالا در درمان و قابلیت تنظیم برای هر نوع پوست و مویی، یکی از گزینه‌های اصلی برای رسیدن به نتایج مطلوب در حذف موهای زائد است. به‌طور کلی، دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل تنوع و قابلیت تنظیم، به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد و مؤثر در زمینه حذف موهای زائد مورد توجه قرار می‌گیرد.

این لیزر مانند دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از رایج ترین سیستم ها است. لیزر دایود بسیار موثر و سریع است. از طول موج 810 نانومتر استفاده می کند که به آن اجازه می دهد تا عمیق تر شود.به همین دلیل در از بین بردن موهای پشت، شکم و سینه آقایان بسیار موثر است، البته برای هر نوع پوستی با موهای تیره حتی پوست های برنزه قابل استفاده است.

در شرکت طاهرتاج مادر ما پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد دایود را به بازار عرضه می‌کنیم که برای کار بر روی هر نوع مویی با لکه‌های بزرگ که فرآیند را بسیار سریع‌تر و بدون درد می‌کند، متمایز است.

فروش دستگاه لیزر IPL

دستگاه لیزر Nd

اگرچه از طول موج طولانی تری (1064 نانومتر) استفاده می کند و می تواند عمیق تر شود، اما به نتایج خوبی مانند الکساندریت و دایود نمی رسد. دستگاه لیزر Ndدر طول موج های کوتاه تر موثرتر است.

لیزر یاقوت

از طول موج 695 نانومتر استفاده می کند، به همین دلیل است که پس از ظهور لیزرهای الکساندریت و دیود کاهش یافته است. کارایی آن کمتر از این دو است.

لیزر سوپرانو

این سیستم نسبت به الکساندریت و دایود موثرتر است زیرا به طور انتخابی عمل نمی کند. جلسات بیشتری مورد نیاز است زیرا در طول هر پاس، ضربات تکراری از خود ساطع می کند.دستگاه لیزر سوپرانو برای تکمیل درمان به جلسات بیشتر یا جلسات طولانی تری نیاز است، دردناک نیست و برای هر نوع پوستی قابل استفاده است.

فوتواپیلاسیون IPL

فوتو اپیلاسیون طول موج های مختلفی را ساطع می کند، می تواند برای انواع مو و پوست استفاده شود، اما نسبت به لیزر موهای زائد اثر کمتری دارد، بنابراین جلسات بیشتری لازم است.همچنین ممکن است درد کمتری داشته باشد، زیرا به اندازه لیزر انتخابی نیست.

کدام دستگاه حذف موهای زائد بهتر است؟

سوالی که باید از خود بپرسید این نیست که آیا حذف موهای زائد ipl یا دایود بهترین است، بلکه این است که کدام یک برای چه نوع پوست و مو بهترین کار را دارد. آنچه در این مورد مهم است اثربخشی فناوری است و این بستگی به روشن، تیره بودن، رنگ مو یا حساس بودن پوست دارد.

بنابراین توصیه و مشورت قبل از شروع درمان مهم است.در مورد درد نیز به ناحیه اپیلاسیون، نوع پوست و حساسیت هر فرد بستگی دارد.

موارد منع لیزر موهای زائد

اگرچه این روش ایمن است، اما در موارد خاص بهتر است از کاربرد آن خودداری شود.

بارداری: تغییرات هورمونی که در دوران بارداری در زنان رخ می دهد می تواند باعث رشد غیر طبیعی مو و تغییر در رنگدانه های پوست شود. همچنین هیچ مطالعه تجربی در مورد ایمنی لیزر موهای زائد در زنان باردار وجود ندارد.

دارو: اگر لیزر موهای زائد در طول درمان انجام شود، برخی داروها ممکن است باعث زخم های پوستی و سایر عوارض شوند.

داروهای حساس کننده به نور: روکوتان و رتین A (هر دو برای آکنه استفاده می شوند)، قرص های ضد بارداری، ناپروکسن، ایبوپروفن و هیدروکلروتیازید (ادرار آور) می توانند باعث سوختگی شوند.

داروهای ضد انعقاد: این گروه شامل تمام داروهایی است که می توانند روند انعقاد خون را تغییر دهند مانند سیمتروم و آسپرین.

انواع لیزر موهای زائد کدامند

اثرات جانبی

برخی از پوست‌ها ممکن است در هنگام دریافت پرتو نور ساطع شده از لیزر دچار عوارض جانبی شوند، مانند تاول‌های ناشی از سوختگی یا زخم‌های ناشی از استفاده نادرست از دستگاه.

رایج ترین آنها عبارتند از:

هیپوپیگمانتاسیون: پوست به طور موقت رنگ خود را از دست می دهد. بعد از چند ماه بهبود می یابد.

هایپرپیگمانتاسیون: پوست تیره شده و پس از چند ماه به رنگ طبیعی خود باز می گردد.

صدمات چشمی: ممکن است زمانی رخ دهد که از سیستم حفاظتی مناسب برای چشم استفاده نشود.

در صورت هر گونه مشاوره در زمینه انواع دستگاه های لیزر موهای زائد می توانیم با همکاران و کارشناسان ما در بخش فنی و فروش شرکت طاهرتاج مادر تماس بگیرید.با ما بهترین ها را تجربه میکنید.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو
نوشتهٔ بعدی
فروش تجهیزات لیزر دایود

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
مشاوره رایگان