تجهیزات لیزر دایود چه مزایایی دارد

فروش تجهیزات لیزر دایود

فروش تجهیزات لیزر دایود

هزینه یک دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای می تواند در هنگام تصمیم گیری برای خرید تجهیزات لیزر دایود مورد توجه قرار گیرد. به هر حال، داشتن دستگاه IPL یا دستگاه لیزر پوست ممکن است برای بیشتر افراد جذاب باشد.اما اگر به فکر راه اندازی کسب و کار زیبایی پزشکی لیزر خود هستید، مطمئناً دریافت نوع مناسب تجهیزات لیزر موهای زائد ارزش آن را دارد.

بنابراین اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر حذف حرفه ای 2024 هستید، به جای درستی آمده اید.

فروش تجهیزات لیزر دایود در تهران

هزینه دستگاه لیزر موهای زائد چقدر است؟

ابتدا اجازه دهید در مورد محدوده قیمت تجهیزات لیزر موهای زائد صحبت کنیم.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای به عملکرد و جزئیات فنی خاص آن بستگی دارد.

هزینه تجهیزات به عوامل زیادی مانند نوع لیزر، قدرت لیزر، فناوری خنک کننده، تعداد هدست، طول موج و غیره بستگی دارد. قیمت نیز می تواند بر اساس شرایط گارانتی، طول عمر لامپ لیزر، اندازه دستگاه و … تنظیمات سیستم.

در اینجا تعدادی از دستگاه های لیزر موهای زائد برای فروش و پیشنهادات آنلاین فعلی آنها برای مرجع شما آورده شده است.

بهترین سیستم از بین بردن موهای زائد دیودی 2023 و 2024 شرکت طاهرتاج مادر است.

این لیزر دایود پیشرفته 808 نانومتری دارای قدرت لیزر برتر است و در بین متخصصان زیبایی پزشکی در ایران و کشورهای خاورمیانه بسیار محبوب است.

مزایای اصلی تجهیزات لیزر دایود عبارتند از:

توان لیزر 1200 وات
طول موج 808 نانومتر – مناسب برای کاهش مو
سیستم خنک کننده دوگانه با کنترل دما پویا
سیستم ثبت مشتری ساده و راحت مستقیماً از رابط دستگاه.
صفحه نمایش لمسی بزرگ با تنظیمات دستی و SMART با پروتکل های آماده برای استفاده.

این سیستم IPL رومیزی یک انتخاب عالی برای اسپاهای کوچکتر و اتاق های درمانی است. دستگاه لیزر دایود Expert 2.0 دارای یک قطعه دستی پیشرفته IPL با فیلترهای برش قابل تعویض است که گزینه های درمانی بیشتری را با همان دستگاه امکان پذیر می کند. با چسباندن فیلتر مربوطه می توانید درمان های زیر را انجام دهید:

کاهش دائمی مو
جوان سازی پوست
کاهش چین و چروک
حذف رنگدانه
درمان آکنه
ضایعات عروقی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدامند

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اگر به دنبال دستگاه لیزری هستید که بتواند لیزر دایود و IPL را با هم ترکیب کند، طاهر تاج مادر بهترین انتخاب عالی شما خواهد بود.

سیستم لیزر و IPL دایود دو فناوری پیشرفته را در یک دستگاه ترکیب می کند: لیزر دایود 808 نانومتر و فناوری IPL.

IPL یک فناوری چند منظوره برای موارد زیر است:

رفع موهای زائد موثر و دردناک
جوان سازی پوست
کاهش رنگدانه
درمان آکنه

به عنوان یک روش لیزر، ما از لیزر دایود با طول موج 808 نانومتر استفاده می کنیم که استاندارد طلایی برای حذف موهای زائد است.

تفکیک هزینه برای دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

برای کمک به تجسم هزینه و سود تجهیزات لیزر موهای زائد برای استفاده تجاری، این مقاله به شما تجزیه و تحلیل عمیقی از ویژگی ها و مزایا و معایب هر دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای می دهد.

هزینه مستقیمی که شما خرج می کنید هزینه خود دستگاه است. یک دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای IPL برای فروش می تواند حدود 300 تا 350 میلیون تومان هزینه داشته باشد که ممکن است برای برخی هزینه زیادی داشته باشد – اما یک هشدار در این مورد وجود دارد.

سود لیزر موهای زائد برای کلینیک های زیبایی و لیزر بسیار چشمگیر است که می توانید بلافاصله هزینه دستگاه خود را برگردانید. طبق آمار انجمن جراحان در سال 2020، هزینه متوسط جلسه لیزر موهای زائد 10 میلیون تومان است. این هزینه متوسط تنها بخشی از قیمت کل است – سایر هزینه های مرتبط را شامل نمی شود.

تنها با تعداد کمی از مشتریانی که در دوره ها و جلسات لیزر بدست می آورید، می توانید سرمایه خود را برای تجهیزات لیزر موهای زائد برگردانید. و حاشیه سود اساساً بی پایان است.

دلیل این امر این است که تجارت اسپاهای رفع موهای زائد بسیار سودآور است. زنان در مقایسه با مردان پول و زمان بیشتری را صرف فرآیند حذف مو می کنند. طبق تحقیقات، اکثر زنان در طول زندگی خود بیش از 50 میلیون تومان برای جلسات لیزر هزینه می کنند.

با در نظر گرفتن این آمار، افراد زیادی به دنبال راه حل های دائمی مانند لیزر موهای زائد هستند. با این حال، همه کسانی که می خواهند موهای خود را برای همیشه از بین ببرند، به دلیل این افسانه که روش لیزر بسیار گران است، نمی توانند موهای خود را حذف کنند.

هزینه لیزر موهای زائد در تهران

هزینه لیزر موهای زائد

در حالی که هزینه اولیه لیزر موهای زائد ممکن است بیشتر از هزینه استفاده از محصولات اصلاح و اپیلاسیون باشد، مزایای طولانی مدت ممکن است این هزینه را برای اکثر افراد توجیه کند.چگونه یک دستگاه لیزر دایود حرفه ای برای رفع موهای زائد می تواند به سرمایه گذاری مالی قابل توجهی برای شما تبدیل شود.

نگاه کردن به دستگاه لیزر موهای زائد برای فروش آنلاین می‌تواند کار بسیار دلهره‌آوری باشد، اما با مدل مناسب به دلایل مناسب، این هزینه می‌تواند به سرمایه‌گذاری مالی هنگفتی برای شما و کسب‌وکارتان تبدیل شود.

اگر می خواهید دستگاه لیزر موهای زائد دایود بهتر و حرفه ای تری داشته باشید، تجهیزات لیزر دایود سازنده شرکت طاهرتاج مادر بهترین انتخاب شما خواهد بود.

برای رفع موهای زائد زیر بغل، اندام ها، صورت، لب ها و سایر نواحی دارای موهای زائد بدن مناسب است. از آنجایی که از فناوری لیزر دایود حرفه ای استفاده می کند، دستگاه رفع موهای زائد برای افرادی با پوست و موهای تیره تر مناسب است.

مانند بسیاری از تجهیزات دیگر برای سالن شما، دستگاه لیزر موهای زائد دایود یک سرمایه گذاری مالی قابل توجه است. هنگامی که تصمیم خود را گرفتید، احتمالاً در یک اجاره عملیاتی گیر کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار خواهد بود.

در اینجا برخی از توصیه های ما برای اطمینان از اینکه خرید تجهیزات شما به یک دارایی برای سالن شما تبدیل می شود آورده شده است:

خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای یک سرمایه گذاری بزرگ برای کسب و کار شما است. از آنجایی که هزینه زیادی را شامل می شود، میخواهید مطمئن شوید که دستگاهی که می خواهید خریداری کنید مناسب سالن شما باشد.هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. نگاهی به لیست های بهترین دستگاه های موبر حرفه ای راهی عالی برای محدود کردن گزینه های شما است.

قیمت انواع دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

تعادل بین اثربخشی و سود را بیابید

در حالی که نتیجه بالینی بسیار مهم است، راه هایی در این تجارت برای کسب درآمد وجود دارد.

بنابراین هنگامی که شما انتخاب می‌کنید که کدام دستگاه لیزر موهای زائد برای شما مناسب است، سودمندی مالی و سودآوری هر دستگاهی که به آن نگاه می‌کنید عاملی حیاتی برای موفقیت کسب‌وکار جدید لیزر موهای زائد شما خواهد بود.

فناوری پشت دستگاه خود را بشناسید

حتی اگر ماهیت تجهیزات لیزر موهای زائد مختلف از نظر فنی یکسان باشد، آنها از فناوری های مختلفی استفاده می کنند که هر یک از آنها را موثرتر از بعدی می کند.

هنگامی که به دنبال یک دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای برای فروش برای سالن خود هستید، اساساً دستگاهی می خواهید که برای انواع پوست و مو انعطاف پذیر باشد تا بتواند هر مشتری را که به محل کار شما می آید، در خود جای دهد.تجهیزات لیزر موهای زائد دایود ما یک مثال عالی است.

افراد مختلف ممکن است رنگ پوست متفاوتی داشته باشند، بنابراین برای دستیابی به بهترین اثر حذف موهای زائد، یکی ازتجهیزات لیزر دایود ارائه شده توسط شرکت ما دارای سیستم تشخیص رنگ پوست فنی و هوشمند است.

شما می توانید رنگ پوست را بر روی صفحه نمایش لمسی، با توجه به رنگ های مختلف پوست انتخاب کنید، تا بتوانید مانند یک متخصص در خانه یا سالن زیبایی خود اپیلاسیون کنید!

حجم فرآیند و پتانسیل درآمد خود را بهینه کنید

حتی اگر از تجهیزات لیزر موهای زائد در سالن خود استفاده می‌کنید که کارها را خسته‌کننده‌تر و کارآمدتر می‌کند، باز هم متغیرهایی وجود دارد که باید در طول روش‌های مختلف حذف موهای زائد در نظر بگیرید. هنگام جستجوی دستگاه لیزر موهای زائد برای فروش باید این متغیرها را در نظر داشت.

وقتی صحبت از تجهیزات می شود، یکی از این متغیرها داشتن سر درمان بزرگتر است. هنگام استفاده از دستگاه حذف موهای زائد، انتقال نور به کل ناحیه درمان (به ویژه در مناطق بزرگتر مانند پشت) یکنواخت تر است و در صورت استفاده از سر درمان بزرگتر احتمال ایجاد نتایج ناهموار کمتری دارد.

مزیت دیگر هدهای درمان بزرگتر این است که عمق نفوذ آنها می تواند بیشتر از اندازه های کوچکتر باشد.

از سوی دیگر، روش های درمانی که سالن شما قرار است ارائه دهد نیز باید در نظر گرفته شود. مناطق درمانی بزرگتر مانند پشت و پاها سودآورترین مناطق هستند، اما همچنین خسته کننده ترین مناطق در نظر گرفته می شوند. پیش از این، پرستاران دوست نداشتند این روش‌ها را انجام دهند و در برخی موارد به طور کلی در برابر آن‌ها مقاومت می‌کردند – معمولاً به خستگی مچ دست، شانه‌های درد و کمردرد اشاره می‌کردند.

لیست قیمت تجهیزات لیزر دایود

کاربرد تجهیزات لیزر دایود

این را می توان با انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد مناسب حل کرد. با اندازه لکه بزرگتر 12*20mm²/23*40mm² و غیره، که یکی از بزرگترین دستگاه های لیزر موهای زائد دایود است، این دستگاه آن را به دستگاهی همه جانبه تبدیل می کند که می تواند مناطق بزرگتر درمان را به راحتی انجام دهد.

این به درآمد بیشتر در ساعت کمک زیادی می کند. این روش بسیار سریعتر است و نیاز به تلاش کمتری توسط پرستار دارد. در همین حال، صرفه جویی در زمان درمان می تواند مشتریان بیشتری را برای سالن ها یا کلینیک های زیبایی شما درمان کند.

به‌علاوه، به دلیل زمان‌های کوتاه‌تر درمان، نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید. این باعث می شود که درمان موهای زائد شما در سالن شما با سایر اسپاها رقابتی شود.

اگر تجهیزات لیزر دایود شما می تواند به طور موثر قیمت های شما را به نصف کاهش دهد بدون اینکه کیفیت نتایج خود را به خطر بیندازد، این روش شما را مقرون به صرفه تر و برای مشتریان جذاب تر می کند. این به شما کمک می کند تا مشتریانی قدرتمند بسازید که به سالن زیبایی شما وفادار باشند.

در صورت هر گونه سوال یا پشتیبانی میتوانید با بخش فنی شرکت طاهرتاج مادر تماس بگیرید.همکاران ما آماده هستند تا تمامی سوالات شما را پاسخگو باشند.

5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
تفاوت بین دستگاه لیزر موهای زائد دایود، IPL و الکساندرایت
نوشتهٔ بعدی
آیا لیزر موهای زائد برای همه مناسب است

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
مشاوره رایگان