چرا هزینه لیزر موهای زائد بسیار متفاوت است؟

مزایای دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

مزایای دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای برای سالن زیبایی خود هستید، متقاعد شدن به این که کاملاً به آن نیاز دارید، آسان است. فرض داشتن تجهیزات پیشرفته برای سالن شما رویایی است که برای صاحبان مشاغل به حقیقت پیوسته است . اما دقیقاً چگونه می توانید از آن بهره مند شوید؟

به بیان ساده، در اینجا فقط برخی از مزایایی که دستگاه های لیزر طاهرتاج مادر می تواند داشته باشد آورده شده است:

بیشترین حاشیه در هر شات
زمان کوتاه درمان
سرعت تکرار و تکنولوژی خنک کننده
کار مداوم بدون وقفه
شامل آموزش حرفه ای
عمر گارانتی گسترده
قیمت مقرون به صرفه برای تعویض قطعه دسته

دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای چه مزایایی دارد

بالاترین حاشیه در هر شات

هر قطعه دستگیره دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای دارای تعداد محدودی شات است که می تواند قبل از نیاز به تعویض شلیک کند. با توجه به اینکه یک درمان انفرادی هزینه ثابتی را به خود اختصاص می دهد، نتیجه این است که هر چه تعداد درمان های بیشتری بتوانید در هر قطعه دسته ارائه دهید، درآمد کلی شما بالاتر خواهد بود.

برای محاسبه سود خود، درآمد حاصل از یک دسته را بردارید و آن را بر کل درآمد آن دسته تقسیم کنید و هزینه دستگیره جدید را کم کنید. سود هر شات یک معیار کلیدی برای سودآوری هر ماشینی، در میان عوامل دیگر است.

با تجهیزات لیزر طاهرتاج مادر بیشترین درآمد را در هر شات در مقایسه با سایر دستگاه های رفع موهای زائد موجود آنلاین دریافت می کنید. این تضمین می کند که کسب و کار شما با هر بار استفاده به حداکثر سود می رسد.

زمان کوتاه درمان

اگرچه مفهوم سود در هر شات بسیار مهم است، عامل زمان درمان نیز به همان اندازه مهم است.در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید که هر زمان درمان تا حد امکان کوتاه باشد بدون اینکه اثربخشی جلسه را به خطر بیندازید. برعکس، هرچه درمان طولانی‌تر شود، مشتریان کمتری را می‌توانید در یک روز درمان کنید که درآمد شما را به حداقل می‌رساند.

وقتی صحبت از طاهرتاج مادر به میان می آید، فناوری حالت حذف سریع موهای زائد آن با استفاده از اندازه بزرگ 12*20 میلی متر مربع زمان درمان را کاهش می دهد. کمر یا پاها را می توان در 10 دقیقه درمان کرد. به این ترتیب در زمان درمان شما صرفه جویی می شود و می توانید درآمد را به حداکثر برسانید.

قیمت هر پالس لیزر چقدر است

سرعت تکرار و فناوری خنک کننده

نرخ تکرار به مدت زمانی که بین پرتوهای لیزر طول می کشد اشاره دارد. هر چه فاصله بین ضربات کمتر باشد، میزان تکرار بیشتر است.سود شما تا حد زیادی به نرخ تکرار بستگی دارد. هرچه سریع‌تر بتوانید پرتو کنید، زمان کمتری برای درمان طول می‌کشد و بنابراین می‌توانید مشتریان بیشتری را در یک روز اداره کنید.

با این حال، داشتن نرخ تکرار بالا نباید تنها عامل تعیین کننده در خرید شما باشد. سرعت تکرار سریع بدون خنک کننده یکپارچه مشکل ساز است. هر چه سریعتر تابش کند، احتمال گرم شدن بیش از حد نوارهای لیزر و پوست بیشتر می شود. بدون روش های خنک کننده مناسب و موثر، طول عمر میله های لیزر کوتاه شده و احتمال اثرات نامطلوب ناشی از گرمای بیش از حد افزایش می یابد.

در این مورد، لیزر دایود طاهرتاج مادر دارای یک خنک کننده تماسی یکپارچه بسیار قدرتمند است که سر را در تمام مدت خنک نگه می دارد (-5℃ ~ 5℃) که به راحتی می تواند سرعت تکرار 10 هرتز را کنترل کند. با در نظر گرفتن همه عوامل فوق، می‌توانیم به‌صورت نمایشی، سود نسبی هر سر لیزر دایود ، سیستم حذف موهای زائد IPL و سایر تجهیزات لیزر دایود موهای زائد را محاسبه کنیم.

12-15 ساعت کار مداوم بدون وقفه

برای یک مؤسسه زیبایی که خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می دهد، زمان کار دستگاه شما باید یکی از نگرانی های اصلی شما باشد. زمان کار مداوم بالا (یا زمانی که می‌تواند بدون هیچ وقفه‌ای در بین کار کند) مورد نیاز است، به‌ویژه اگر قصد دارید تا جایی که ممکن است مشتریان بیشتری را در خود جای دهید.

برخی از تولید کنندگان این را در پارامترهای خود به شما می دهند و برخی دیگر نمی دهند. مطمئناً این سؤالی است که باید هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد دایود از خود بپرسید. ماشین‌های کوچک‌تر (سبک‌تر) با توانایی خنک‌کنندگی کمتر معمولاً زمان کار مداوم کمتری دارند. تقریبا تمام دستگاه های لیزر دایود قابل حمل موهای زائد دارای زمان کار مداوم بین سه تا پنج ساعت هستند.

با لیزر دایود ، دستگاه می تواند یک زمان کار مداوم 12 تا 15 ساعته را تحمل کند. ناگفته نماند که اگر ماشینی داشته باشید که بعد از چهار ساعت کار نیاز به استراحت دارد، سود کمتری نسبت به ماشینی دارد که می تواند تمام روز را بدون وقفه کار کند.

هزینه لیزر موی زنان

آموزش دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

اگر شما و کارمندانتان نحوه استفاده از آن را ندانید، داشتن تجهیزات درجه یک اساساً بی ارزش است.در صورت خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای از ما، تمامی آموزش های حرفه ای که برای کار و عیب یابی تجهیزات خود نیاز دارید شامل می شود.

سیستم لیزر دایود ما در ایران با رابط کاربری گرافیکی دوستانه و تنظیمات پارامترهای پیشنهادی ساده است. این باعث می شود منحنی یادگیری در زمان کوتاهی از فرآیند یادگیری قابل دستیابی باشد. لیزر موهای زائد در واقع یک روش بسیار ساده است و شما می توانید فرآیند درمان واقعی را در چند ساعت بیاموزید و احتمالاً بدون هیچ گونه حادثه ای با کسب و کار جدید خود به جلو و بالا بروید.

وقتی نوبت به انجام لیزر درمانی می‌رسد، همیشه به یاد داشته باشید که حتی با یک دستگاه لیزر دایود خوب و بیمار مناسب – اگر این روش را به درستی انجام ندهید، ممکن است آنطور که برنامه‌ریزی کرده‌اید کار نکند.زیرا در نهایت یک مشتری غیرمعمولی که ممکن است در آینده با آن روبرو شوید، در نهایت می تواند کل کسب و کار شما را به قیمت تمام کند. به همین دلیل بسیار مهم است که با مشتریان خود درست رفتار کنید!

برای انجام این کار، به پشتیبانی مناسب از سازنده تجهیزات خود نیاز دارید. طاهرتاج مادر نه تنها راهنمای کاربر اصلی و فیلم آموزشی، بلکه مجموعه ای از دوره های آموزشی آنلاین و پشتیبانی آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما یا کارکنانتان کمک کند تا در درمان لیزر موهای زائد مهارت پیدا کنید.

قیمت مقرون به صرفه برای قطعه دسته جایگزین

بدیهی است که هزینه هر فلاش به هزینه تعویض قطعه دسته بستگی دارد. یک قطعه دسته قابل تغییر جدید نیز به شما امکان می دهد هزینه های خود را کاهش دهید.

این فرصتی عالی برای شما فراهم می کند تا پس انداز را به مشتریان فعلی و بالقوه لیزر موهای زائد خود منتقل کنید – و همچنین یک مزیت رقابتی متمایز در برخی بازارها. هزینه در مقایسه با سودی که به ارمغان می آورد چیزی نیست.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام قیمت گذاری خدمات حذف موهای زائد خود در نظر بگیرید. هزینه دستگاه فقط نوک کوه یخ است زیرا به احتمال زیاد بلافاصله آن را به دست خواهید آورد، به خصوص اگر سالن شما مشتریان زیادی داشته باشد.

اما نکته اصلی این است که هزینه برداشتن موهای زائد از طریق لیزر می تواند در تصمیم گیری برای انجام این روش مورد توجه قرار گیرد. شما می‌خواهید قیمت‌های شما تا حد امکان رقابتی‌تر باشد تا مشتریان شما بتوانند آن را بپردازند، اما تا حد امکان بالا باشد تا شما سود زیادی از آن داشته باشید.

چرا هزینه لیزر موهای زائد بسیار متفاوت است؟

هزینه ها به عوامل زیادی مانند نوع لیزر مورد استفاده، جغرافیای بدن و میزان رشد مو بستگی دارد. هزینه ها همچنین می تواند بر اساس زمان صرف شده برای جلسات مختلف، ناحیه بدن تحت درمان و بسته پرداختی شما باشد.

محل سالن نیز یک عامل هزینه است که برای بسیاری از مشتریان کاملا ناشناخته است. اگر سالن در یک مکان یا محله مدرن واقع شده باشد، می توانید انتظار داشته باشید که خدمات ارائه شده در مقایسه با سالنی که در مکان های “ارزان تر” دیگر قرار دارد، کمی بالاتر باشد.

الگوهای رشد مو متفاوت است. بنابراین هزینه دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای و نتایج به دست آمده نیز احتمالاً متناسب با نیاز شما خواهد بود. بسیاری از کلینیک ها از شما می خواهند قبل از اعلام قیمت لیزر موهای زائد برای مشاوره مراجعه کنید.

موهای پشت در میان برخی از مردان ممکن است به طور یکنواخت و متراکم با ساقه های ضخیم مو رشد کنند. سایر موهای پشت ممکن است به صورت ریز و پراکنده رشد کنند. برخی از زنان ممکن است موهای صورت خود را داشته باشند که تنها زمانی که موها تیره و ضخیم هستند قابل توجه باشند. موهای روشن یا ریز صورت ممکن است برای برخی از زنان قابل توجه نباشد. برخی از زنان ممکن است موهای صورت ناشی از هورمون ها داشته باشند.

هزینه لیزر موهای زائد چگونه محاسبه میشود

کلینیک های لیزر موهای زائد از طرح های قیمت گذاری مختلف استفاده می کنند؟

بسته های قیمت لیزر موهای زائد در کلینیک ها متفاوت است. اما اغلب متوجه خواهید شد که این نقل قول ها در نهایت بسیار شبیه هستند. برخی از روش های تصمیم گیری کلینیک ها در مورد قیمت لیزر موهای زائد به شرح زیر است:

 هزینه ثابت در هر درمان

برخی از کلینیک ها ممکن است هزینه ثابتی را برای درمان لیزر موهای زائد دریافت کنند. این هزینه ممکن است بر اساس هر درمان یا بسته ای از درمان باشد.

به عنوان مثال، برخی از کلینیک‌ها ممکن است بدون توجه به میزان رشد مو در هر فرد، نرخ ثابتی معادل 5 میلیون تومان برای پشت همه مردان در هر درمان دریافت کنند. یا ممکن است هزینه ثابتی را بخواهند که بر اساس الگوی خاص رشد موهای پشت شما باشد. یک کلینیک ممکن است برای یک بسته درمانی خاص که برای الگوهای رشد موی فردی سفارشی شده است، هزینه ثابتی دریافت کند.

هزینه لیزر موهای زائد نیز با توجه به میزان مو، سرعت تکنسین و سرعت دستگاه لیزر موهای زائد تعیین می شود.

 قیمت هر پالس لیزر استفاده شده

قیمت لیزر موهای زائد می تواند بر اساس تعداد پالس های لیزر مورد نیاز برای تکمیل یک ناحیه خاص بدن باشد. هر بار که لیزر شلیک می کند یک پالس شمارش می شود. یک پالس یک ثانیه طول می کشد و می تواند حدود صد تار مو را از بین ببرد و اندازه آن می تواند متفاوت باشد.

با پیشرفت در جلسات دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای، قیمت هر جلسه ممکن است کاهش یابد زیرا موهای کمتری برای حذف وجود دارد. لیزرهای مختلف ممکن است اندازه نقطه متفاوتی داشته باشند و بنابراین قیمت هر پالس متفاوتی خواهند داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
آیا لیزر موهای زائد برای همه مناسب است
نوشتهٔ بعدی
خرید اقساطی دستگاه لیزر

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
مشاوره رایگان